Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl – Marek Tomíček
Marek Tomíček
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
Impact of Social Media on Prosperity of E-shop with Products for Healthy Lifestyle
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza vlivu sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl. Práce obsahuje v teoretické části teoretická východiska social media marketingu a charakteristiku zkoumaného e-shopu. K analýze byla použita metoda kvantitativní, konkrétně elektronické pozorování. Data byla získána z nástrojů Google Analytics a Business manageru neboli správce reklam …moreAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyse the impact of social media sites on the effectivity of an e-shop selling healthy lifestyle products. The theoretical part of this work outlines common theoretical features of social media marketing and provides the characteristics of the e-shop. The analysis made use of the quantitative research method, in particular the electronic observation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/139974
Thesis defence
- Date of defence: 1. 7. 2020
- Supervisor: Pavlína Kozáková
- Reader: Kateřina Žídková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMÍČEK, Marek. \textit{Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/3uinoc/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
E-commerce se zaměřením na nákup prostřednictvím sociálních sítí
Simona Matějovská -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček
Tomáš Benák -
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Diana Havířová -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh