Pavel ČERMÁK
Bachelor's thesis
Praktický průvodce enginem Unity3D
A practical guide to Unity3D engine
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření praktického průvodce enginem Unity3D. Práce bude sloužit jako příručka, která seznámí čtenáře s daným vývojovým prostředím v jeho nejnovější verzi a dále jako návod k tvorbě 3D aplikací pro začínající i středně pokročilé programátory. Tohoto cíle bude dosaženo tvorbou konkrétní 3D hry a výkladem, jak při tomto procesu metodicky postupovat. V práci budou …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to create a practical guide to the Unity3D engine. The work will serve as a guide to familiarize the reader with the development environment in its latest version and as a manual to creating 3D applications for both beginner and intermediate programmers. This goal is achieved by creating a specific 3D game and explaining how to proceed methodically in this process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Kuba, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERMÁK, Pavel. Praktický průvodce enginem Unity3D. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Applied Informatics / Information Systems
Theses on a related topic
-
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
Pavel Dvoriak -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Architecture and implementation of the system for serious games in Unity 3D
Aleksei Penzentcev -
Tvorba terapeutického software v Unity 3D
Antonín Hojný -
Vývoj 2D hry v unity 3D
Ondřej Burda -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák