Bc. Edita Austová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace města Orlová
Marketing Communication of the Orlová city
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace města Orlová. Posuzuje strategie, kanály a nástroje využívané městem Orlová ke komunikaci s veřejností. V úvodní části je provedeno shrnutí teoretických východisek marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. V další části jsou shrnuty informace o městě Orlová. Ve třetí kapitole je pozornost věnována zhodnocení nynějšího …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of the city of Orlová. It assesses strategies, channels and tools used by the city of Orlová to communicate with the public. The introductory section provides a summary of the theoretical principles of marketing communication and marketing communication mix. In the next section, information about the city of Orlová is summarized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ubcp7/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Městský marketing v Rožnově pod Radhoštěm
Marek Havran -
Městský marketing a tvorba marketingového plánu na příkladu města Písek
Alena Stellnerová -
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Radka Nováková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov