Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools – Bc. Barbora Třetinová
Bc. Barbora Třetinová
Diplomová práce
Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools
Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools
Abstract:
Tématem této diplomové práce je komunikační přístup ve výuce anglického jazyka na českých základních školách. Konkrétně se zaměřením na žáky druhého stupně základní školy. Teoretická část poskytuje informace týkající se osvojování mateřského a cizího jazyka, nebo také vzdělávání v České republice. Další část práce je poté zaměřena na vývoj metod a komunikační kompetenci, která je hlavním cílem cizojazyčné …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is Communicative Language Teaching in Czech basic schools. Specifically, it is aimed at lower-secondary learners. The theoretical part provides information concerning first and second language acquisition, or education in the Czech Republic. In the next part, the development of methods is presented, which is followed by the chapter concerning communicative competence …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Třetinová, Barbora. Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools. Pardubice, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Application of communicative approach principles in English language teaching
Markéta Vysloužilová -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback
Magdalena Tomášková -
Biomechanics and motor-control of fundamental skills in gymnastics.
Pavel BRTVA -
Teaching English Using TPR Method
Veronika Šigutová -
Surface runoff modelling using the SCS-CN method and delineation of flood extents by a non-hydrodynamic GIS tool
Martin Caletka -
Dramaturgical Translation For The Theatre as a New Method: A Case Study
Simona Hájková