Rozvoj celoživotního učení na středních odborných školách – Ing. Taťána Vejtasová
Ing. Taťána Vejtasová
absolventská práce studenta CŽV
Rozvoj celoživotního učení na středních odborných školách
Liefelong learning at secondary vocational schools
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá problematikou celoživotního učení na středních odborných školách. Důležitost podpory dalšího vzdělávání si v posledních desetiletích uvědomují přední představitelé států Evropy, ve vztahu k rozvoji lidských zdrojů a potažmo ekonomiky jako takové. Zdůrazňována je podpora dalšího vzdělávání a zpřístupnění možnosti celoživotního učení pro každého. První část práce je věnována …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of liefelong learning at secondary vocational schools. In recent decades, the leaders of European countries have been aware of the importance of supporting further education, in relation to the development of human resources and thus the economy as a whole. Emhpasis is placed on supporting further education and making lifelong learning available to all. The first part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEJTASOVÁ, Taťána. \textit{Rozvoj celoživotního učení na středních odborných školách}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2022. Available from: https://theses.cz/id/3v1xxw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní / field:
Study of pedagogy / Study of pedagogy
Theses on a related topic
-
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Vzdělávání sociálních pracovníků paliativní péče
Simona Vinklerová -
Možnosti online technologií v oblasti informálního učení a formálního vzdělávání u budoucích učitelů
Jana ČERNÁ -
Motivace dospělých k účasti na formálním vzdělávání u kombinované formy studia na vybraných vysokých školách
Petr KLAPETEK -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Celoživotní učení a vzdělávání zubních techniků
Gisela Klimešová -
Celoživotní učení a role lektora v systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Ivana Lichtenberková -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ