Bc. Jiří Čtvrtníček

Bakalářská práce

Hodnocení využití internetu v marketingové propagaci

Using internet for marketing promotion
Anotace:
Práce je zaměřena na zhodnocení využití internetu jako nástroje pro marketingovou propagaci. Pomocí nástroje „pay per click“ systému Sklik.cz je vytvořena kampaň, ve které jsou použita vybraná klíčová slova na základě analýzy nejvyšší hledanosti. Výsledky této kampaně jsou zhodnoceny a je zjištěna celková nákladnost a výnosnost této kampaně. Vytvořená kampaň měla prokazatelné výsledky v návštěvnosti …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on evaluating the usage of the Internet as a tool for marketing promotions. By using the "pay per click" system Sklik.cz is created campaign, where are used selected keywords based on analyzing highest number of searches. By evaluating results of this campaign is identified total return of campaign. Created campaign had demonstrable results in attendance on companies websites …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Nataša Pomazalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting