Hodnocení využití internetu v marketingové propagaci – Bc. Jiří Čtvrtníček
Bc. Jiří Čtvrtníček
Bakalářská práce
Hodnocení využití internetu v marketingové propagaci
Using internet for marketing promotion
Anotace:
Práce je zaměřena na zhodnocení využití internetu jako nástroje pro marketingovou propagaci. Pomocí nástroje „pay per click“ systému Sklik.cz je vytvořena kampaň, ve které jsou použita vybraná klíčová slova na základě analýzy nejvyšší hledanosti. Výsledky této kampaně jsou zhodnoceny a je zjištěna celková nákladnost a výnosnost této kampaně. Vytvořená kampaň měla prokazatelné výsledky v návštěvnosti …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on evaluating the usage of the Internet as a tool for marketing promotions. By using the "pay per click" system Sklik.cz is created campaign, where are used selected keywords based on analyzing highest number of searches. By evaluating results of this campaign is identified total return of campaign. Created campaign had demonstrable results in attendance on companies websites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ole1m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Nataša Pomazalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
Kamila Paulová -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík