Chování generace Z v online prostředí – Bc. Adéla Trubelíková
Bc. Adéla Trubelíková
Diplomová práce
Chování generace Z v online prostředí
Generation Z Behaviour in the Online Environment
Anotace:
Předmětem diplomové práce je fenomén generací. Práce se zabývá primárně generací Z, kterou srovnává s generací Y. Záměrem diplomové práce je vymezit členy generace Z v českém prostředí. Teoretická část přibližuje podstatu generací, jejich projevy a specifika, dále vysvětluje dílčí nástroje digitálního marketingu v souvislosti se spotřebitelským chováním a v závěru pojednává o metodách marketingového …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is the phenomenon of generations. The thesis deals primarily with the generation Z, which is compared with the generation Y. The aim of the diploma thesis is to define the members of the generation Z in the Czech environment. The theoretical part describes the essence of generations, their manifestations and specifics and further explains the partial tools of digital …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trubelíková, Adéla. Chování generace Z v online prostředí. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Tomáš Beran -
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Anežka Adamíková -
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Lucie Hynčicová -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Jakub Krahulec -
Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie
Jana Dohnalová