Bc. Adéla Trubelíková
Master's thesis
Chování generace Z v online prostředí
Generation Z Behaviour in the Online Environment
Abstract:
Předmětem diplomové práce je fenomén generací. Práce se zabývá primárně generací Z, kterou srovnává s generací Y. Záměrem diplomové práce je vymezit členy generace Z v českém prostředí. Teoretická část přibližuje podstatu generací, jejich projevy a specifika, dále vysvětluje dílčí nástroje digitálního marketingu v souvislosti se spotřebitelským chováním a v závěru pojednává o metodách marketingového …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis is the phenomenon of generations. The thesis deals primarily with the generation Z, which is compared with the generation Y. The aim of the diploma thesis is to define the members of the generation Z in the Czech environment. The theoretical part describes the essence of generations, their manifestations and specifics and further explains the partial tools of digital …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Trubelíková, Adéla. Chování generace Z v online prostředí. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě
Tomáš Beran -
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
Anežka Adamíková -
Návrh komunikační strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu pro vybraný studentský spolek
Lucie Hynčicová -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Jakub Krahulec -
Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie
Jana Dohnalová