Marketingový výzkum návštěvnosti hypermarketů – Vítězslav Žák
Vítězslav Žák
Diplomová práce
Marketingový výzkum návštěvnosti hypermarketů
Marketing research of hypermarket visit rate
Anotace:
Marketingový výzkum, pozorování, zabývající se návštěvností hypermarketu v jednotlivých dnech a časech. Představení instore radia jako reklamního média. Reklama v místě prodeje.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2006
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Libuše Mottlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/702
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum
Petr Synek -
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
Veronika Štedráková -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Marketingový výzkum: význam centra města v nákupních preferencích obyvatel Znojma a okolí
Tomas Kral -
Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady
Tomáš Máka