Komunikační strategie firmy Toris, s.r.o. – Bc. Kateřina Řezáčová
Bc. Kateřina Řezáčová
Master's thesis
Komunikační strategie firmy Toris, s.r.o.
Communication strategy of the Toris, s.r.o. Company
Abstract:
Tato práce se zabývá zhodnocením dosavadní marketingové strategie prodeje a půjčování kostýmů firmy TORIS, s.r.o. a návrhem komunikační strategie pro kategorii kostýmů pro příští období.Teoretická část práce popisuje problematiku marketingu a marketingové komunikace na základě současných názorů a odborných trendů. Zabývá se problematikou vývoje marketingu, marketingové komunikace, komunikační strategie …moreAbstract:
This thesis follows up current valuation of marketing strategy of selling and lending Halloween costumes by TORIS, s.r.o. Company and proposes new communication strategy for this category for next season.Theoretic part is describing topics of marketing and marketing communication based on current trends and professional views. It describes marketing evolution, marketing communication, communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEZÁČOVÁ, Kateřina. \textit{Komunikační strategie firmy Toris, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/3wq8fu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights