Jan ŠVEJDA

Bakalářská práce

Analýza marketingové propagace firmy Turek & spol., s.r.o.

Analysis of marketing promotin of company Turek & spol., s.r.o.
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové propagace firmy Turek & spol., s. r. o. Cílem této práce je analyzovat stávající marketingovou propagaci této firmy a zároveň předložit návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. V práci vymezuji pojmy související s propagací. Poté tyto pojmy spojuji s úrovní propagace u firmy Turek & spol., s. r. o. Na základě rozhovoru s majitelem firmy …více
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the marketing of company Turek & spol., s. r. o. The aim of this study is to analyze the current marketing promotions of the company and to submit proposals that would lead to its improvement. The work defines the concepts connected with the promotion. Then these concepts unite with the level of promotion of your company Turek & spol., s. r. o. Based on an interview with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVEJDA, Jan. Analýza marketingové propagace firmy Turek & spol., s.r.o.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management