Karolína Pešavová

Master's thesis

Marketingový plán hotelu Ještěd

Marketing Plan of Hotel Ještěd
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je tvorba marketingového plánu hotelu Ještěd, který se skládá ze situační analýzy podniku, SWOT analýzy, cílů, strategie, časového harmonogramu, rozpočtu a kontrolních mechanismů. Hlavním přínosem práce je návrh marketingové strategie hotelu Ještěd, který vychází z provedených analýz. V úvodu teoretické části jsou vysvětleny klíčové pojmy související s marketingem …viac
Abstract:
The main objective of this Diploma thesis is to create Marketing Plan of Hotel Ještěd, which consists of a situational analysis of a company, SWOT analysis, goals, strategy, time schedule, budget and control mechanisms. The contribution of this thesis is a proposal of a marketing strategy for Hotel Ještěd based on the conducted analyses. The beginning of the theoretical part focuses on key concepts …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedúci: Markéta Kalábová
  • Oponent: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75771