Kaan Keskin

Diplomová práce

Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers

Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Anotace:
V posledních letech získaly inovace a související technický pokrok na významu ve formování chování zákazníků. Zvláště v souvislosti s vylepšováním mobilních technologií se zvýšila očekávání zákazníků, co se týče mobility a interaktivity. Marketéři, kteří se snaží o lepší přístup k trhu a uspokojení zákazníků, musí využívat nových nástrojů a metod v komunikaci, které jim umožní efektivněji oslovit cílové …více
Abstract:
In recent years, innovation and the subsequent technological advancements have gained significance in shaping consumer behavior to a disruptive extent. Especially with the advancements in mobile technology, consumer behaviors shifted towards an elevated expectation of mobility and increased interactivity. Marketers who seek a better degree of access to the consumer market and provide customer satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Marija Tisovski

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44659