Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers – Kaan Keskin
Kaan Keskin
Diplomová práce
Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Anotace:
V posledních letech získaly inovace a související technický pokrok na významu ve formování chování zákazníků. Zvláště v souvislosti s vylepšováním mobilních technologií se zvýšila očekávání zákazníků, co se týče mobility a interaktivity. Marketéři, kteří se snaží o lepší přístup k trhu a uspokojení zákazníků, musí využívat nových nástrojů a metod v komunikaci, které jim umožní efektivněji oslovit cílové …víceAbstract:
In recent years, innovation and the subsequent technological advancements have gained significance in shaping consumer behavior to a disruptive extent. Especially with the advancements in mobile technology, consumer behaviors shifted towards an elevated expectation of mobility and increased interactivity. Marketers who seek a better degree of access to the consumer market and provide customer satisfaction …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44659
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Marija Tisovski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44659
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Návrh internetové marketingové kampaně pro mobilní hospic
Inka Zahradníčková -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Návrh marketingové kampaně na sociálních sítích pro mobilní hru Smart Football
Petra Červenková -
Návrh marketingové strategie pro mobilní aplikaci BeerSport
Radek Strádal -
Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Martin Uhrin -
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Šárka Býmová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Peter Goossens