Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers – Kaan Keskin
Kaan Keskin
Master's thesis
Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Abstract:
V posledních letech získaly inovace a související technický pokrok na významu ve formování chování zákazníků. Zvláště v souvislosti s vylepšováním mobilních technologií se zvýšila očekávání zákazníků, co se týče mobility a interaktivity. Marketéři, kteří se snaží o lepší přístup k trhu a uspokojení zákazníků, musí využívat nových nástrojů a metod v komunikaci, které jim umožní efektivněji oslovit cílové …moreAbstract:
In recent years, innovation and the subsequent technological advancements have gained significance in shaping consumer behavior to a disruptive extent. Especially with the advancements in mobile technology, consumer behaviors shifted towards an elevated expectation of mobility and increased interactivity. Marketers who seek a better degree of access to the consumer market and provide customer satisfaction …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44659
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Marija Tisovski
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44659
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Návrh internetové marketingové kampaně pro mobilní hospic
Inka Zahradníčková -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Návrh marketingové kampaně na sociálních sítích pro mobilní hru Smart Football
Petra Červenková -
Návrh marketingové strategie pro mobilní aplikaci BeerSport
Radek Strádal -
Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Martin Uhrin -
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Šárka Býmová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Peter Goossens