Simona Vaňharová
Bachelor's thesis
Internet jako marketingový nástroj
Internet as a Marketing Tool
Abstract:
Obsahem bakalářské práce, která je rozdělena do pěti kapitol, je Internet a jeho využití v marketingu pomocí marketingové komunikace, obchodování pomocí Internetu, dále se práce zabývá současnými trendy. Internetovou reklamu a její výhody, která je zmíněna v poslední kapitole, uzavírají doporučení jak nejefektivněji prezentovat svou firmu.Abstract:
The content of my bachelor thesis, which is divided into five chapters, the Internet and its use in marketing with marketing communications, business via internet, the work deals with current trends. Internet advertising and its benefits, which is mentioned in the last chapter, concluding recommendations efficiently how to present your business.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/82073
Thesis defence
- Supervisor: Eva Švecová
- Reader: Martin Koudela
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŇHAROVÁ, Simona. \textit{Internet jako marketingový nástroj}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2010. Available from: https://theses.cz/id/3xw23z/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Online Activism: The Internet as a Tool for Social Change in the Context of the United States
Pavla Němečková -
Nové komunikační strategie na Internetu
Marina Savosina -
Trendy marketingové komunikace na internetu a jejich aplikace ve firmě
Pavol Hubert -
Aktuáne trendy propagácie na internete
Katarína Janáková -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Využití nových trendů na internetu pro sdílení informací ve vzdělávání a praxi
Vít PETEREK -
Trendy ve vyhledávání na Internetu
Lenka Černá