Bc. Štěpánka Červenková

Diplomová práce

Learning English within the context of self-directed education: An analysis of selected websites and apps

Learning English within the context of self-directed education: An analysis of selected websites and apps
Anotace:
Ačkoliv je z hlediska vývoje lidstva patrné, že se člověk sám dlouhodobě přirozeně rozvíjel a vzdělával, pojem sebeřízené vzdělávání se mezi odbornou i laickou veřejností objevil poměrně nedávno. Vzrůstající počet rodin (ale i mnohé školy) dnes nechává své děti zcela (sebe)řídit vlastní vzdělávání a v souladu s tímto trendem moderní didaktika znovuobjevuje a zkoumá principy a přínosy volné hry, věkově …více
Abstract:
The term self-directed education has emerged only recently in the professional and public domain despite the fact that individuals throughout history happened to become educated by themselves. The rediscovered benefits of free play, age mixing, learning just in time, unrestricted access to information resources as well as caring adults, lead an increasing number of families (subsequently also schools …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
  • Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta