Learning English within the context of self-directed education: An analysis of selected websites and apps – Bc. Štěpánka Červenková
Bc. Štěpánka Červenková
Diplomová práce
Learning English within the context of self-directed education: An analysis of selected websites and apps
Learning English within the context of self-directed education: An analysis of selected websites and apps
Anotace:
Ačkoliv je z hlediska vývoje lidstva patrné, že se člověk sám dlouhodobě přirozeně rozvíjel a vzdělával, pojem sebeřízené vzdělávání se mezi odbornou i laickou veřejností objevil poměrně nedávno. Vzrůstající počet rodin (ale i mnohé školy) dnes nechává své děti zcela (sebe)řídit vlastní vzdělávání a v souladu s tímto trendem moderní didaktika znovuobjevuje a zkoumá principy a přínosy volné hry, věkově …víceAbstract:
The term self-directed education has emerged only recently in the professional and public domain despite the fact that individuals throughout history happened to become educated by themselves. The rediscovered benefits of free play, age mixing, learning just in time, unrestricted access to information resources as well as caring adults, lead an increasing number of families (subsequently also schools …víceKeywords
Self-directed learning self-directed education unschooling Education 3.0 learner autonomy intrinsic motivation learning apps and websites English as a global language incidental language learning intentional language learning Czech education system. Sebeřízené učení sebeřízené vzdělávání Vzdělávání 3.0 autonomie v učení vnitřní motivace studijní aplikace a webové stránky angličtina jako globální jazyk osvojování jazyka jako vedlejší efekt cílené osvojování jazyka český vzdělávací systém.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z7f9p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERVENKOVÁ, Štěpánka. \textit{Learning English within the context of self-directed education: An analysis of selected websites and apps}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/3y80e2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
OUTDOOROVÉ AKTIVITY VHODNÉ DO VZDĚLÁVACÍCH OBLASTÍ ČLOVĚK A PŘÍRODA A ČLOVĚK A ZDRAVÍ (METODICKÁ PŘÍRUČKA - WEBOVÉ STRÁNKY)
Vlastislav KOVAŘÍK -
Analýza použitelnosti webových stránek systémů sociálního zabezpečení se zaměřením na oblast mateřství, otcovství a rodičovství v České a Slovenské republice
Veronika Suchanková -
Komparace sociální politiky dvou statutárních měst a její dopad na vývoj populace Havířov a Frýdek-Místek
Hana Tylečková -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Budoucnost anglického jazyka jako jakyka pro mezinárodní komunikaci v České republice
Lukáš KONFRŠT -
Angličtina jako lingua franca z pohledu Čechů
Magdaléna SVOBODOVÁ