Hračky jako podpora edukace dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ – Zuzana GELLNEROVÁ
Zuzana GELLNEROVÁ
Bachelor's thesis
Hračky jako podpora edukace dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ
Toys as educational support for preschool-aged children with special educational needs
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá významem hračky jako podpory při vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na popis systému předškolního vzdělávání v České republice a inkluzivního vzdělávání. Vymezuje období předškolního věku a dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále charakterizuje hračku a její …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the importance of toys as support in the education of children with special educational needs in kindergarten. It contains a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the description of the preschool education system in the Czech Republic and inclusive education. It defines the period of preschool age and a child with special educational needs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Nyklová, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GELLNEROVÁ, Zuzana. \textit{Hračky jako podpora edukace dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2024. Available from: https://theses.cz/id/3y9yh2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GELLNEROVÁ, Zuzana. Hračky jako podpora edukace dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Speciálně vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v procesu výchovy a vzdělávání
Šárka BÜTTNEROVÁ