Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia – Khanh Ngoc Mai
Khanh Ngoc Mai
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia
Marketing communication in travel agency Invia.cz
Anotace:
Cílem práce je zpracování návrhu marketingové komunikace cestovní agentury Invia.cz, která se zabývá prodejem zájezdů a služeb cestovního ruchu. V teoretické části, kde bude popsána marketingová komunikace jak z hlediska marketingu, tak i z cestovního ruchu. V praktické části bude aplikovan na danou společnost Invia.cz. Pomocí situačních analýz bude zkoumané prostředí, ve kterém se společnost pohybuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing communication at the selected travel agency Invia.cz and suggest possible for improvements in this area. In the theoretical part, literary sources were used to, describe the marketing communication both in terms of marketing and in terms of tourism. In the second part, the work will be applied on the selected company Invia.cz. Situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová