Využití principů dramatické výchovy v předškolním vzdělávání – Kateřina Škubníková
Kateřina Škubníková
Bachelor's thesis
Využití principů dramatické výchovy v předškolním vzdělávání
Drama Education Methods Use in Preschool Education
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter s cílem zjistit, jak učitelky mateřských škol využívají principy a metody dramatické výchovy v rámci předškolního vzdělávání. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku dramatické výchovy v kontextu předškolního vzdělávání a na vymezení vybraných principů a metod. Empirická část využívá kvantitativního designu výzkumu, který byl zaměřen na …moreAbstract:
The bachelor thesis is theoretical and empirical in nature with the aim to find out how kindergarten teachers use the principles and methods of drama education in preschool education. The theoretical part of the thesis focuses on the characteristics of drama education in the context of preschool education and the definition of the selected principles and methods. The empirical part uses a quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Škubníková, Kateřina. Využití principů dramatické výchovy v předškolním vzdělávání. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Aplikace metod dramatické výchovy pro Neslyšící v dramatické tvorbě se slyšícími dětmi
Karina Pavlova -
Principy lidového divadla ve tvorbě Vítězslava Marčíka a jejich využití v amatérském souboru
Ondřej Heryán -
Principy využití zpětného projektoru v amatérských inscenacích
Pavlína Šmídová -
Využití předmětů ve hrách na principu dramatické výchovy v mateřské škole
Alexandra Bajgarová -
Využití metod dramatické výchovy v občanské výchově
Barbora Bendová -
Vliv dramatické výchovy na rozvoj osobnosti dítěte předškolního věku
Bronislava Sajovitz -
Využití metod dramatické výchovy ve výuce vlastivědy: výukový program Mládí Otce vlasti
Nikola Rybová -
Výchova ke zdraví u sluchově postižených žáků formou dramatické výchovy
Aneta Hegyiová