Znojemský region jako zdroj prožitku v mateřské škole – Bc. Lada Růžičková
Bc. Lada Růžičková
Bakalářská práce
Znojemský region jako zdroj prožitku v mateřské škole
Region of Znojmo as a source experience in nursery school
Anotace:
Bakalářská práce, na téma: Znojemský region jako zdroj prožitku v mateřské škole, se zabývá seznamováním dětí předškolního věku s jejich rodným městem, regionem. První kapitola teoretické části přináší pohled na význam regionální výchovy v mateřských školách a na možné cesty, kterými se dá regionální výchova naplnit. Vyzdvihuje důležitost environmentální výchovy jako prostředek k poznání okolního prostředí …víceAbstract:
Bachelor thesis, topic: Region of Znojmo as a source experience in nursery school deals with familiarization of preschool children with their hometown, region. First chapter of the theoretical part looks at the importance of regional education in nursery schools and the possible ways in which we can fulfill regional education. It highlights the importance of environmental education as a means to understanding …víceKlíčová slova
Environmentální výchova integrovaná tematická výuka kooperativní učení místně zakotvené učení prožitkové učení regionální výchova teorie mnohočetných inteligencí Znojmo.Cooperative learning environmental education experiential learning integrated learning locally grounded learning regional education theory of multiple intelligences Znojmo.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j2swd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Analysing and Supplementing an ELT Course Book in the Light of Howard Gardner's Theory of Multiple Intelligences
Roman Krejčí -
Multiple Intelligences Students Reflected in Classroom Activities
Barbora Elblová -
Use of Multiple Intelligences Theory in ELT at Lower Secondary School
Michaela MACHÁČKOVÁ -
Multiple Intelligences and Development of English Language Skills at Lower Secondary School
Dagmar SEDLÁČKOVÁ -
The Use of Multiple Intelligences at the End of Primary Education.
Dana Charvátová -
Multiple intelligences theory as a useful framework for planning and executing study trips for learners of languages
Ondřej Špaček -
Rozvoj slovní zásoby žáků na základě jejich profilu mnohočetných inteligencí
Markéta VLČKOVÁ -
Náměty pro mimoškolní činnost zaměřené na botaniku s prvky místně zakotveného učení
Veronika VAŇKOVÁ