Bc. Barbora Elblová

Bakalářská práce

Multiple Intelligences Students Reflected in Classroom Activities

Multiple Intelligences Students Reflected in Classroom Activities
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií různých typů vícečetných inteligencí aplikovanou v hodinách anglického jazyka na konkrétní základní škole v Brně. Hlavním cílem práce je zjistit, jak pět dotazovaných učitelů z této základní školy implementuje teorii mnohočetných inteligencí do výuky anglického jazyka, a odpovědět na výzkumné otázky. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části je uvedena …více
Abstract:
The bachelor thesis “Multiple Intelligences Students Reflected in Classroom Activities” is concerned with the theory of different types of multiple intelligences of young learners at one particular elementary school in Brno. The main aim of this thesis is to discover how the five interviewed teachers from the elementary school implement the theory of multiple intelligences in their English lessons …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta