Bc. Michal Bergmann
Master's thesis
Video marketing firmy Kola-Rtyně
Video Marketing Campaign for the Kola-Rtyně Company
Abstract:
Diplomová práce vymezuje problematiku video marketingu a demonstruje jeho využití při marketingové kampani firmy Kola-Rtyně. Cílem práce je navrhnout reklamní kampaň v rozsahu jednoho měsíce, která pozitivně podpoří postavení firmy na trhu.Teoretická část práce se věnuje internetovému marketingu a procesu tvorby videí. Představeny jsou základní oblasti internetového marketingu s důrazem na video marketing …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the realm of video marketing and its practical application in the marketing campaign of the Kola-Rtyně company. The aim of this work is to design a month-long advertising campaign that would positively affect the company's position in the market.The theoretical part of the thesis deals with internet marketing and the process of video making. It presents the basics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2022
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM7137
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Reader: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Informační management / Informační management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
4/6/2022
Kohout, J.
4/6/2022