Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product – Tanja MIĆIĆ
Tanja MIĆIĆ
Master's thesis
Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product
Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product
Abstract:
Cultural tourism is a branch of tourism which is one of the tools for economic growth and is going through great expansion period. Bosnia and Herzegovina is a country which has good geographic position and rich history and they are basically potential for sustainable growth in overall development. Bosnian Kingdom Trail is a project done by NGO Mozaik and it is a first project on the topic of cultural …moreAbstract:
Kulturní cestovní ruch je odvětvím cestovního ruchu, které je jedním z nástrojů pro ekonomický růst a prochází velkým rozvojem. Bosna a Hercegovina je země, která má dobrou geografickou polohu a bohatou historii a má v podstatě potenciál pro udržitelný celkový růst. Bosenská Královská Stezka je projekt realizovaný společností NNO Mozaik a je to první projekt na téma kulturního dědictví cestovního ruchu …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIĆIĆ, Tanja. \textit{Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product} [online].
Zlín, 2012 [cit. 2021-03-02]. Available from: <https://theses.cz/id/3zrk1g/>.
Master's thesis.
Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics.
Thesis supervisor Ing. Michal Pilík, Ph.D..
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIĆIĆ, Tanja. Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Trvale udržitelný rozvoj v učebnicích ekonomiky pro střední školy
Alena Svobodová -
Kroky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj společnosti IKEA
Filip Halman -
Kroky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj společnosti tianDe
Elizaveta Alypova -
Rozvoj tvořivosti u dětí mladšího školního věku v rámci výchovy pro udržitelný rozvoj
Barbora JURÁSKOVÁ -
Trvale udržitelný rozvoj a postkonfliktní rekonstrukce. Případová studie: válka v Kosovu
Zlata Straková -
Společenská odpovědnost a trvale udržitelný rozvoj ve vybrané firmě.
Štěpán Smejkal -
Trvale udržitelný rozvoj v podnikání
Kristýna ČERNÁ -
Současné trendy v produkci a spotřebě potravin a jejich vliv na trvale udržitelný rozvoj
Lucie Slaníková