Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product – Tanja MIĆIĆ
Tanja MIĆIĆ
Diplomová práce
Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product
Cultural Tourism and Cultural Market of Bosnia and Herzegovina - Promotion Strategy of the National Product
Abstract:
Cultural tourism is a branch of tourism which is one of the tools for economic growth and is going through great expansion period. Bosnia and Herzegovina is a country which has good geographic position and rich history and they are basically potential for sustainable growth in overall development. Bosnian Kingdom Trail is a project done by NGO Mozaik and it is a first project on the topic of cultural …víceAbstract:
Kulturní cestovní ruch je odvětvím cestovního ruchu, které je jedním z nástrojů pro ekonomický růst a prochází velkým rozvojem. Bosna a Hercegovina je země, která má dobrou geografickou polohu a bohatou historii a má v podstatě potenciál pro udržitelný celkový růst. Bosenská Královská Stezka je projekt realizovaný společností NNO Mozaik a je to první projekt na téma kulturního dědictví cestovního ruchu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MI$\backslash$'CI$\backslash$'C, Tanja. \textit{Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/3zrk1g/.
Jak správně citovat práci
MIĆIĆ, Tanja. Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Trvale udržitelný rozvoj litovelského regionu. Rozvoj kompetencí žáků gymnázií.
Daniel Bačovský -
Trvale udržitelný rozvoj v učebnicích ekonomiky pro střední školy
Alena Svobodová -
Energetika a její vliv na trvale udržitelný rozvoj s důrazem na environmentální pilíř
Stanislav Šebek -
Trvale udržitelný rozvoj měst/míst versus overturismus
Sára Bouzková -
Trvale udržitelný rozvoj městské mobility
Lukáš Kulhánek -
Trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu - míra turistické iritace v Třebíči
Dominika Rotterová -
Kroky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj společnosti IKEA
Filip Halman -
Trvale udržitelný rozvoj venkovského regionu na příkladu SO ORP Frenštát pod Radhoštěm
Lucie Holubová