Uplatnění kreativity ve službách – Bc. Hana Přívozníková
Bc. Hana Přívozníková
Diplomová práce
Uplatnění kreativity ve službách
The application of creativity in services
Anotace:
Bc. PŘÍVOZNÍKOVÁ, Hana. Uplatnění kreativity ve službách. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2018 Diplomová práce se zabývá kreativním myšlením, metodami a jejich následným využitím v praxi mezi manažery. Práce je rozdělena na tři hlavní části, část teoretickou, část analytickou a část návrhovou. Teoretická část se zabývá definicí samotné kreativity a tvůrčího myšlení, její historií, postupným …víceAbstract:
Bc. PŘÍVOZNÍKOVÁ, Hana. The application of creativity in services. [Master´s thesis] The Institute of Hotel management. Prague: 2018 This master thesis deals creative thinking, creative methods and their use in the practice between business managers. This master thesis is devided into three main parts, theoretical part, analytical part and propose part. The theoretical part deals definition of creativity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/osfjq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘÍVOZNÍKOVÁ, Hana. \textit{Uplatnění kreativity ve službách}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/400lox/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
František Kohout -
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Patrik Labant -
Service Design v tvorbě produktu cestovního ruchu
Barbora Robková -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Service identification system for network traffic analysis
Petr Adamec -
User Support Service in Small and Startup IT Companies
Martin Bělohoubek -
Motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti
Kateřina Kocurková -
Význam komunikace v procesu motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti
Miroslava Jirušková