Řešení matematických učebních úloh jako příležitost k rozvíjení osobnosti žáka primární školy – Mgr. Eva NOVÁKOVÁ, Ph.D.
Mgr. Eva NOVÁKOVÁ, Ph.D.
Rigorózní práce
Řešení matematických učebních úloh jako příležitost k rozvíjení osobnosti žáka primární školy
Solving mathematical learning tasks as an opportunity to develop the personality of a primary school pupil
Anotace:
Řešení matematických učebních úloh jako příležitost k rozvíjení osobnosti žáka primární školyAbstract:
Solving mathematical learning tasks as an opportunity to develop the personality of a primary school pupil
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 4. 2021
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Eva. \textit{Řešení matematických učebních úloh jako příležitost k rozvíjení osobnosti žáka primární školy}. Online. Rigorózní práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/405as7/.
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Eva. Řešení matematických učebních úloh jako příležitost k rozvíjení osobnosti žáka primární školy. Olomouc, 2020. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Součinnost rodiny a školy při rozvoji žáka primární školy
Aneta MYSLIVCOVÁ -
Rozvíjení geometrické představivosti žáků primární školy prostřednictvím manipulativních činností
Dana Augustýnová -
Faktory ovlivňující čtenářství českých a amerických žáků 4. ročníku primární školy: mezinárodní studie
Pavla Sýkorová -
Problémový žák z pohledu učitele primární školy
Klára BALAJKOVÁ -
Žáci primární školy a jejich pojímání zdraví
Zuzana SMRČKOVÁ -
Zjišťování úrovně čtení s porozuměním u žáků na konci 4. třídy primární školy
Nikola ZIFČÁKOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Pojímání LGBT+ komunity u žáků primární školy
Alena KRÁTKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva