Ing. Roman Šmída

Master's thesis

Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu

Strategy of a company in the e-business field
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu“ je strategická analýza prostředí vybraného podniku z oblasti e-businessu a návrh konkrétní strategie optimální pro dosažení stanovených cílů. V teoretické části jsou představena specifika malého a středního podnikání, definována oblast e-businessu, identifikován teoretický aparát pro strategického řízení, plánování …more
Abstract:
The subject of thesis "Strategy of a company in the e-business field" is a strategic analysis of the environment of the chosen company in the field of e-business and design specific strategies optimal to achieve those objectives. The theoretical part presents the specifics of small and medium-sized enterprises, defined e-business, identified theoretical apparatus for strategic management, planning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Ing. Jan Žák
  • Reader: Ing. Eva Švandová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta