Využití filmu jako prostředku prevence rizikového chování – Petra Popelková
Petra Popelková
Bakalářská práce
Využití filmu jako prostředku prevence rizikového chování
Using films as means of risk behavior prevention
Anotace:
Hlavním tématem práce je hledání možností pedagogického využití filmu v prevenci rizikového chování. Bakalářská práce se věnuje zejména vysvětlení zásad efektivní primární prevence, představení projektů, které se zabývají využitím filmu ve výuce a v prevenci a dalšími souvisejícími tématy (např. ošetření autorských práv k projekci filmu ve škole). Výstupem práce je vytvoření metodik ke čtyřem filmům …víceAbstract:
Objective of the thesis is to explore possibilities of films in risk behavior prevention. It focuses on explaining principles of effective primary prevention, introducing projects that deal with using films in schools and prevention and on other related topics (i.e. copyright laws). Outcome of this thesis is creating methodic to four films that pursue topics of risk behavior. This methodic material …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Michal Klapal
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Semrád, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika se zaměřením na etopedii
Práce na příbuzné téma
-
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová -
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Veronika Dufková -
Experiential learning and its impact on students of English
Kateřina Špačková -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching
Bronislav Sobotka -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Preparation for an Experiential Field Trip through Devon and Cornish Poetry
Marie Šimáková -
Prevence očních komplikací u pacienta v bezvědomí
Lucie Demlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva