Roman Grödl, Dis.
Bakalářská práce
Posílení značky kraje Vysočina
Anotace:
Smyslem této bakalářské práce „Posílení značky kraje Vysočina“ je poukázat na jedinečnost této oblasti a vypracování návrhu, jehož přínosem bude posílení značky kraje a zvýšení atraktivnosti regionu v kontextu cestovního ruchu.Obsahem teoretické části je vymezení základních pojmů marketingu cestovního ruchu, marketingových nástrojů a marketingové komunikace se zaměřením na místní rozvoj, kterého se …víceAbstract:
The meaning of this bachelor work „Reinforcement of the Highlands region brand“ is to point out the singularity of the area and making a proposal, whose contribution will be a reinforcement of the regional brand and increase of the attractiveness of the egion in the tourism context.The content of the theoretic section is a definition of basic terms of marketing tourism, marketing instruments and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/40kwwm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Ekonomie a management
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Jana Vorlíčková -
Analýza marketingové komunikace ve firmě ABB
Tomáš Ondračka -
Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje
Simona Štěrbová -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Lenka Schrepfferová -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Michaela Chaloupková -
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Michal Jedlička -
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Barbora Křístková -
Marketingová komunikace v sektoru videoher
Radek Mařík
Název
Vložil
Vloženo
Práva