Ing. Michaela Chaloupková

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro seniory

Resources of marketing communication for seniors
Anotace:
Jako téma své bakalářské práce jsem zvolila Prostředky marketingové komunikace pro seniory. V teoretické části práce definuji pojem senior a charakterizuji jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu a jejich vliv na segment seniorů. V textu se zabývám problematikou stárnutí obyvatelstva a to jak z hlediska demografie tak i marketingu. Následně uvádím několik příkladů nezávislých typologií …více
Abstract:
I chose Resources of marketing communication for seniors as a topic of my bachelor thesis. The theoretical part of the thesis defines the concept of a senior; it also features various tools of marketing and communication mix and their influence on a segment of seniors. I deal with issues of aging population both in terms of demographics and marketing. Then I show several examples of independent typologies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní