Služby zahraničných kancelárií CzechTrade pre malé a stredné podniky v Českej republike – Simona Baršovská
Simona Baršovská
Master's thesis
Služby zahraničných kancelárií CzechTrade pre malé a stredné podniky v Českej republike
Služby zahraničních kanceláří CzechTrade pro malé a střední podniky v České republice
Anotácia:
Práce se zabývá službami zahraničních kanceláří CzechTrade a zhodnocením jejich přínosů pro malé a střední podniky. Úvodní dvě části práce popisují státní proexportní politiku a agenturu CzechTrade. Další část práce poskytuje bližší pohled na služby zahraničních kanceláří CzechTrade. Závěrečná část práce se zabývá zhodnocením přínosu služeb zahraničních kanceláří pro malé a střední podniky. Práce dále …viacAbstract:
The thesis deals with services of CzechTrade foreign offices and evaluation of the services contribution to small and medium enterprises. The first two parts of the thesis describe the state support of export and CzechTrade agency. The following part of the thesis provides details about services of CzechTrade foreign offices. The last part of the thesis evaluates the services contribution to small …viacAbstract:
Práca sa zaoberá službami zahraničných kancelárií CzechTrade a zhodnotením ich prínosu pre malé a stredné podniky. Úvodné dve časti práce popisujú štátnu proexportnú politiku a agentúru CzechTrade. Ďalšia časť práce poskytuje bližší pohľad na služby zahraničných kancelárií CzechTrade. Záverečná časť zhodnocuje prínos služieb zahraničných kancelárií pre malé a stredné podniky. Práca ďalej na základe …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24822
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedúci: Josef Taušer
- Oponent: Iveta Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24822
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík