Corporate Identity Design startupu – Miriam Vojčeková
Miriam Vojčeková
Bakalářská práce
Corporate Identity Design startupu
Corporate identity design startupu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou korporátní identity startupovej společnosti. V teoretické části jsou na základě odborné literatury a dalších rešerší pojmenované důležité prvky a postupy pro úspěšné vybudování začínající značky. Postup se zabývá všemi důležitými elementy pro vytvoření korporátní identity pro danou společnost. Praktická část využívá nabyté znalosti z použité literatury, jakož …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of the corporate identity of a startup company. In the theoretical part, based on the literature and other research, important elements and procedures for the successful construction of a start-up brand are named. The procedure deals with all the important elements for creating a corporate identity for a given company. The practical part uses the acquired …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou korporátnej identity startupovej spoločnosti. V teoretickej časti sú na základe odbornej literatúry a ďalších rešerší pomenované dôležité prvky a postupy pre úspešné vybudovanie začínajúcej značky. Postup sa zaoberá všetkými dôležitými elementami pre vytvorenie korporátnej identity pre danú spoločnosť. Praktická časť využíva nadobnuté znalosti z použitej literatúry …víceKlíčová slova
značka korporátní identita brand tvorba značky vizuální identita tvorba loga komunikace vizuální styl
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: MgA. Miroslav Roubíček
- Oponent: Prokop Sirotek, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Logotyp a korporátna identita architektonickej spoločnosti
Ronald Steiniger -
Tvorba série 3D reklamních předmětů v rámci realizace autorské vizuální identity
Zuzana Hrušovská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity
Šárka Bucharová
Název
Vložil
Vloženo
Práva