Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví – Bc. Denisa Eliášová
Bc. Denisa Eliášová
Bakalářská práce
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Social networks and their use in the Czech hotel industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí v českém hotelnictví. Zkoumá zda české hotely efektivně využívají sociální sítě ke komunikaci se zákazníky.Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of social networks in the Czech hotel industry. The bechelor thesis examines whether Czech hotels effectively use social networks to communicate with customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/omxlk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ELIÁŠOVÁ, Denisa. \textit{Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/40pbcx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová