Vliv pandemie na chování spotřebitelů při nákupu potravin ve vybraných krajích ČR – Kateřina Raffelová
Kateřina Raffelová
Bakalářská práce
Vliv pandemie na chování spotřebitelů při nákupu potravin ve vybraných krajích ČR
The impact of the pandemic on consumer behavior when buying food in selected regions of the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu potravin během pandemie Covid-19 v České republice. Teoretická část obsahuje literární rešerši na zvolené téma, která by měla obsáhnout základní koncept spotřebitelského chování a přiblížit čtenáři pojmy region a pandemie. Vlastní přínos práce je v podobě analýzy spotřebitelského chování pomocí dotazníkové šetření a následného statistického …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior on the food market during the Covid-19 pandemic in the Czech Republic. The theoretical part contains a literature search on the chosen topic, which should cover the basic concept of consumer behavior and bring the reader closer to the concepts of region and pandemic. Practical part of the work icludes an analysis of consumer behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Sálus
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAFFELOVÁ, Kateřina. \textit{Vliv pandemie na chování spotřebitelů při nákupu potravin ve vybraných krajích ČR}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/40xi89/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behaviour as a reflection of financial intelligence
Dmitry Baranov -
Analysis of Consumer Behaviour while Purchasing Food during a Crisis
Adéla Hejnová -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
eCommerce Consumer Behaviour in Southeast Asia
Yunteng Zhang -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Je chronologická definice stáří ovlivněna zkušeností diskriminace? (Sekundární analýza dat Ageism survey)
Lucie Vrbová -
Analýza dat European Social Survey z hlediska otázek mezigenerační mobility
Antonín Paleček -
Vztah mezi životním štěstím jedince a jeho socio-demografickými charakteristikami. Analýza dat vybraných zemí z „European Social Survey“
Martina Bučková
Název
Vložil
Vloženo
Práva