Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře – Bc. Veronika Choděrová
Bc. Veronika Choděrová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Customer satisfaction analysis of a selected tour operator
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře. Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků vybrané cestovní kanceláře, následně vyhodnotit získané informace z aplikovaného průzkumu a navrhnout doporučení pro zvýšení spokojenosti.Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is the customer satisfaction analysis of a selected tour operator. The aim of this thesis is to analyze the satisfaction rate of the customers of the selected tour operator, to evaluate the outcome of the analysis and the applied research and to suggest and recommend solutions to increase the customer satisfaction rate.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/wraw9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Věra Fišerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHODĚROVÁ, Veronika. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/40xrgz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny a následky úpadku cestovní kanceláře
Daria Ozhiganova -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Tereza Kleinová -
Cestovní smlouva a odpovědnost provozovatele cestovní kanceláře
Dominika ŠVRČKOVÁ -
Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury
Michaela Sýkorová -
Business plan for sightseeing bus tour operator in Prague
Vsevolod Zamyatin -
Psychická zátěž a pracovní spokojenost zaměstnanců bezpečnostních služeb
Sabina Toufarová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal