Marketingové aktivity malého podniku – David Gregor
David Gregor
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity malého podniku
Marketing activities of a small company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat konkurenci podniku Bumper Balls a určit hrozby, které na podnik působí. V teoretické části vymezím pojmy jako je marketing, marketingový mix, 4P, Porterova analýza pěti sil a mystery shopping. V praktické části zanalyzuji nynější marketingové aktivity podniku a rozřadím je do marketingového mixu. Dále zanalyzuji konkurenci dle Porterova modelu pěti sil a vyhledám …viacAbstract:
The goal of this bachelor thesis will be analysis of marketing strategies and competition of my small company Bumper Balls. I will also explain which threats have impact on my company. In theoretical part I will define terms like marketing, marketing mix, 4P, Porter´s five forces analysis and mystery shopping. In practical part I will analyse company´s current marketing activities, which I will divide …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73541
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Petr Hamouz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73541
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu