David Gregor

Bakalářská práce

Marketingové aktivity malého podniku

Marketing activities of a small company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat konkurenci podniku Bumper Balls a určit hrozby, které na podnik působí. V teoretické části vymezím pojmy jako je marketing, marketingový mix, 4P, Porterova analýza pěti sil a mystery shopping. V praktické části zanalyzuji nynější marketingové aktivity podniku a rozřadím je do marketingového mixu. Dále zanalyzuji konkurenci dle Porterova modelu pěti sil a vyhledám …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis will be analysis of marketing strategies and competition of my small company Bumper Balls. I will also explain which threats have impact on my company. In theoretical part I will define terms like marketing, marketing mix, 4P, Porter´s five forces analysis and mystery shopping. In practical part I will analyse company´s current marketing activities, which I will divide …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Petr Hamouz

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73541