Zásady grafického designu a jejich aplikace na příkladu balení výběrové kávy – Darya Tsitova
Darya Tsitova
Bachelor's thesis
Zásady grafického designu a jejich aplikace na příkladu balení výběrové kávy
Main principles in creation of packaging design
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na studii hlavních zásad při tvorbě obalového designu. V teoretické části se věnuji pojmu obalový design v segmentu výběrové kávy a grafickým principům, které se na obal dají aplikovat. V praktické části tyto principy následné uplatňuji při redesignu grafické identity pro balení značky výběrové kávy. Součástí praktické části je také analýza stavu konkrétních obalů na pražském …moreAbstract:
This thesis is focused on study of the main principles in creation of packaging design. The theoretical part is dealt with the concept of packaging design in the selective segment of speciality coffee and graphic design principles that can be applied to this packaging. The practical part these principles are studied to redesign graphic identity for the package design of the selective brand of speciality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69674
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2017
- Supervisor: Filip Dědic
- Reader: Hyu Nghia Phung
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69674
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Radka Ledecká -
Action in Design. Design interaktivních digitálních médií - principy, přístupy.
Bohuslav Stránský -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Design piktogramů upozorňujících na sluchové postižení
Robert Konečný -
Augmented Reality Gallery of the Studio of Graphic Design and Multimedia
Zuzana Kollárová -
Empowering Cancer Patients through Personalized Information: User-Centered Design of an E-Health System
Marko Řeháček -
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Radka Ledecká