Efektivnost sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky hokejových klubů – Bc. Markéta Jouklová
Bc. Markéta Jouklová
Master's thesis
Efektivnost sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky hokejových klubů
The effectiveness of social networks for communication with fans of hockey clubs
Abstract:
V diplomové práci bude řešena jak teoretická východiska k porozumění problematiky marketingové komunikace na sociálních sítích, tak efektivnost poměrně nového způsobu komunikace na konkrétních příkladech hokejových týmů s jejich fanoušky. Bude poukázáno na fakt, že z klasických komunikačních kanálů se pozornost stále více přesouvá na sociální sítě, které se stávají čím dál populárnějšími. Pozornost …moreAbstract:
The thesis can be used as the theoretical basis for understanding problems of marketing communication on social networks, and it shows the effectiveness of a relatively new method of communication on specific examples of hockey teams and their fans. It pointed to the fact that communication increasingly shifts from the classic communication channels to social networks, which are becoming increasingly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qxysf/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Facebook Marketing
Peter Mikuš