Efektivnost sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky hokejových klubů – Bc. Markéta Jouklová
Bc. Markéta Jouklová
Diplomová práce
Efektivnost sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky hokejových klubů
The effectiveness of social networks for communication with fans of hockey clubs
Anotace:
V diplomové práci bude řešena jak teoretická východiska k porozumění problematiky marketingové komunikace na sociálních sítích, tak efektivnost poměrně nového způsobu komunikace na konkrétních příkladech hokejových týmů s jejich fanoušky. Bude poukázáno na fakt, že z klasických komunikačních kanálů se pozornost stále více přesouvá na sociální sítě, které se stávají čím dál populárnějšími. Pozornost …víceAbstract:
The thesis can be used as the theoretical basis for understanding problems of marketing communication on social networks, and it shows the effectiveness of a relatively new method of communication on specific examples of hockey teams and their fans. It pointed to the fact that communication increasingly shifts from the classic communication channels to social networks, which are becoming increasingly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qxysf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Facebook Marketing
Peter Mikuš