Bc. Markéta Jouklová

Master's thesis

Efektivnost sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky hokejových klubů

The effectiveness of social networks for communication with fans of hockey clubs
Abstract:
V diplomové práci bude řešena jak teoretická východiska k porozumění problematiky marketingové komunikace na sociálních sítích, tak efektivnost poměrně nového způsobu komunikace na konkrétních příkladech hokejových týmů s jejich fanoušky. Bude poukázáno na fakt, že z klasických komunikačních kanálů se pozornost stále více přesouvá na sociální sítě, které se stávají čím dál populárnějšími. Pozornost …more
Abstract:
The thesis can be used as the theoretical basis for understanding problems of marketing communication on social networks, and it shows the effectiveness of a relatively new method of communication on specific examples of hockey teams and their fans. It pointed to the fact that communication increasingly shifts from the classic communication channels to social networks, which are becoming increasingly …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication