Studie zavedení firmy na trh – Bc. Zuzana Antonů, DiS.
Bc. Zuzana Antonů, DiS.
Bachelor's thesis
Studie zavedení firmy na trh
Analysis of the company launch
Anotácia:
Hlavním cílem práce je zanalyzovat podnikatelské prostředí, a za využití zvolených metod a nástrojů vyhodnotit možnosti podnikání. Vnější prostředí organizace vyhodnotíme pomocí analýzy PESTLE. Za využití analýzy SWOT odhalíme silné stránky společnosti a příležitosti, které se nabízejí. Zároveň rozpoznáme slabé stránky firmy a hrozby. V souvislosti s nimi neopomeneme konkurenční prostředí firem, pohybujících …viacAbstract:
The main goal of this dissertation is to analyse a bussines environment, and with using selected methods and tools evaluate options of business. The extenal environment will be evaluated with using of PESTLE analysis. The internal environment will be revealed through SWOT analysis. There will be strenghts and oportunities showed and at the same time we will detect weaknesses and threats of our company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/djh24/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingová mix minipivovaru Popelín
Arnošt KOSMA -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
Analysis of Assumptions for Development in Metaverse Trade
Mohabat Mahmoudkhan Chaharlang