Ing. Petra Klosová
Bachelor's thesis
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Advertising campaign Preparation
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je popis procesu tvorby reklamní kampaně od jejího zadání, přes její průběh až po její realizaci a vyhodnocení kampaně společnosti. Dále sestavení doporučení pro kampaně budoucí V teoretické části se věnuji vysvětlení základních pojmů potřebných k pochopení problematiky. V praktické části se zaměřuji konkrétně na činnosti společnosti, vyhodnocení, zda cíle byly splněny a doporučení …moreAbstract:
The theme of my bachelor thesis is to describe the process of creating an advertising campaign from assignment, through process and implementation and evaluation of the campaign. Furthermore a recommendation for future campaigns. In the theoretical part of my bachelor thesis I am explaining the basic concepts needed to understand the issues. In the practical part I am focusing specifically on the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xbmcx/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a politické strany
David Janda -
Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations
Martina Ottová