Ing. Petra Klosová

Bachelor's thesis

Případová studie tvorby reklamní kampaně

Advertising campaign Preparation
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je popis procesu tvorby reklamní kampaně od jejího zadání, přes její průběh až po její realizaci a vyhodnocení kampaně společnosti. Dále sestavení doporučení pro kampaně budoucí V teoretické části se věnuji vysvětlení základních pojmů potřebných k pochopení problematiky. V praktické části se zaměřuji konkrétně na činnosti společnosti, vyhodnocení, zda cíle byly splněny a doporučení …more
Abstract:
The theme of my bachelor thesis is to describe the process of creating an advertising campaign from assignment, through process and implementation and evaluation of the campaign. Furthermore a recommendation for future campaigns. In the theoretical part of my bachelor thesis I am explaining the basic concepts needed to understand the issues. In the practical part I am focusing specifically on the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2015
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní