Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně – Bc. Inha Martynenka
Bc. Inha Martynenka
Diplomová práce
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Methods of research on the effectiveness of advertising campaigns
Anotace:
Cílem diplomové práce je posoudit účinnosti konkrétních reklamních působení Kasablanka Apartments pomoci zvolených metod měřeni efektivity propagačních aktivit. Je provedena a vyhodnocena situační analýza marketingové komunikace dané firmy. V praktické části je analyzována marketingová komunikace a konkrétní reklamní působení dané společnosti. Následuje vyhodnocení efektivnosti propagačních aktivit …víceAbstract:
The goal of the diploma's thesis is to evaluate the effectiveness of advertising campaigns of Kasablanka Apartments with the help of selected methods of measuring the effectiveness of promotional activities. Situational analysis is performed and the analysis of the marketing communication of the company is evaluated. The practical part analyzes the marketing communication and selected advertising activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jkoza/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková