Grafický design v architektuře jako součást firemního stylu – BcA. Petr PŠČOLKA
BcA. Petr PŠČOLKA
Master's thesis
Grafický design v architektuře jako součást firemního stylu
Graphic design in architecture as a part of the corporate identity
Abstract:
The work represents the overlap of graphic design to the architecture.Abstract:
Práce představuje přesahy grafického designu do architektury.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: ak.malíř Pavel Beneš
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŠČOLKA, Petr. \textit{Grafický design v architektuře jako součást firemního stylu}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2012. Available from: https://theses.cz/id/427kb2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PŠČOLKA, Petr. Grafický design v architektuře jako součást firemního stylu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / field:
Fine Art / Applied Art - specialization Visual Design
Theses on a related topic
-
Vizuální styl výstavního prostoru hrázděného domu v Kraslicích
Eva PACOVSKÁ -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Vizuální styl kulturního projektu hudební festival Dvořákova Praha v letech 2013 a 2014
Kateřina Šímová -
Vizuální styl pro Marty kočičí kavárnu v Ústí nad Labem
Kristýna SVOBODOVÁ -
Vizuální styl značky a její propagace v online prostředí
Šimon Kořán -
Jednotný vizuální styl - Sportovní sdružení Žďárská liga mistrů
Lucie Vráblová -
Vizuální styl Letní filmové školy Uherské Hradiště a jeho využití v marketingových nástrojích.
Ngan Vu -
Vizuální styl rodinného vinařství
Kateřina Švrčková