Bc. Petr Marek
Bakalářská práce
Uplatnění marketingu ve službách
Application of marketing in services
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá uplatněním marketingu ve službách se specifickým zaměřením na jeho internetové aplikace. Teoretická část práce je orientována na charakteristiku nástrojů internetového marketingu a na nejnovější trendy využívané v této oblasti spotřebiteli. V aplikační části práce představuji společnost „Google“, která provozuje nejpoužívanější světový internetový vyhledávač, popisuji …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with the use of marketing in services with a specific focus on its Internet applications. The theoretical part focuses on characteristics of internet marketing tools as well as the latest trends in this sphere used by consumers. The practical parto of the thesis introduces the company "Google" which runs the world's most widely used Internet search engine. Further in the charter …víceKlíčová slova
Internet PPC internetový marketing copywriting přímý marketing e-mailing online chat plošná reklama Facebook google sociální nakupování e-shop zbožové srovnávače Facebook pages vyhledávač public relation virální marketing word of mouth marketing marketingový mix produkt pozice cena propagace webová služba
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/osu2e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina