Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online – Alla Silanteva
Alla Silanteva
Bakalářská práce
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to identify ways to increase the awareness of the clothing brand "Attrattivo" using social networks and online space. The work consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part will be based on the study of secondary sources. The empirical part will be compiled on the basis of outputs from quantitative/qualitative research. Ultimately …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
- Oponent: Lenka Kučírková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SILANTEVA, Alla. \textit{Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/42ufb6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová
Název
Vložil
Vloženo
Práva