Alla Silanteva

Bakalářská práce

Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online

Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to identify ways to increase the awareness of the clothing brand "Attrattivo" using social networks and online space. The work consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part will be based on the study of secondary sources. The empirical part will be compiled on the basis of outputs from quantitative/qualitative research. Ultimately …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
  • Oponent: Lenka Kučírková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 42ufb6 42ufb6/2
16. 3. 2023
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.