David Řeřicha

Bakalářská práce

Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA

Marketing mix and it’s analysis for e-shop VYLADĚNÁ ByJara
Anotace:
Cílem práce bylo provedení analýzy marketingového mixu e-shopu VYLADĚNÁ ByJara. Majitelé e-shopu by rádi dosáhli „zelených“ čísel u svého e-shopu. E-shop je v současnosti nutné dotovat. Analýza marketingového mixu měla za cíl nalézt slabiny podniku v tomto mixu, které mohou být spojené se zpomalením růstu e-shopu. Hlavní zdroj práce tvořily polostrukturované rozhovory s majiteli e-shopu, které následně …více
Abstract:
The work aimed to analyze the marketing mix of the Vlyděná ByJara e-shop. E-shop owners would like to achieve "green" numbers for their e-shop. The e-shop currently needs to be subsidized. The marketing mix analysis aimed to find the company's weaknesses in this mix, which may be associated with the slowdown in the growth of the e-shop. The main source of the work was semi-structured interviews with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93331

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management